Dreamingshewolf's Blog











{25/01/2017}   щастливото пътуване

Но ти би трябвало да знаеш къде си си поръчала щастливото пътуване.

Харесва ми тази мисъл…

Може да излезе някоя приказка от нея.’

 

моето щастливо пътуване… ммм… има вкус на черен шоколад с боровинки и лавандула… неочакван, изпълващ, с изумителен послевкус… кадифе с виолетови нюанси

моето щастливо пътуване е раждането на една картина… бяло платно, шпатули и четки… и леко встрани купчинка бои… избирам тези, които ме викат… плавно, бавно… или пък бързо, насечено… започвам да ги смесвам, натрупвам, оформям върху платното… пласт върху пласт върху пласт… спирайки на гара ‘достатъчност’

моето щастливо пътуване е танц с Живота… лееща се нежно мелодия… стъпка встрани, подскок, главата леко наклонена, изливаща се светлина… музиката се променя… ходилата са вкоренени здраво, трупащо се напрежение в мускулите на бедрата, хукнало от центъра на сърцето торнадо… скок в неизвестното

моето щастливо пътуване е сливането с душата ми… следването на знаците, които тя ми оставя на чаровни места – бяло перо, падащо от сякаш празното небе; думи, дочути между тишишата на музиката от слушалките; сърце в снежната стъпка на дете… изпълнено с привидни противоречия… като протягането нагоре, което ме води все по-навътре в себе си… толкова много любов

моето щастливо пътуване… усещания, визии, чувства, движения… чувственост, мекота, преливащо изобилие… нежна ръка, която приглажда гарвановите ми пера, разрошени от вятъра

 

pink-heart

Вашият коментар

et cetera
